Rózsaszínbe öltözött a Mol Campus vasárnap este, így kívánták felhívni a figyelmet a mellrák kezelésének és megelőzésének fontosságára.
Október a mellrák elleni küzdelem hónapja egész Európában és a világ nagy részén. A Mol Campus rendhagyó fényfestéssel csatlakozott az akciósorozathoz.
A prevencióban hisz a Mol is
A Mol tájékoztatása szerint a maga eszközeivel a saját dolgozói körében is segíti a megelőzést. Népszerűsítik az egészséges életmódot és táplálkozást, a mammográfiás szűrővizsgálatokat és az önvizsgálatot. A dolgozók számára nyújtott egészségbiztosítási csomagnak pedig része a megelőző szűrővizsgálat.
Mint ismert, a mellrák elleni világnap globális kezdeményezés, amelynek célja a betegséggel kapcsolatos tudatosság növelése, a prevenció, a mammográfiás vizsgálatok és az önvizsgálat fontosságának hangsúlyozása.
Az egy hónapon át tartó tudatosságnövelő kampány, a „rózsaszín október” Amerikából indult. A nők körében a mellrák a leggyakoribb daganatos megbetegedés. Korai szűréssel és felismeréssel a kialakulása az esetek jelentős hányadában megelőzhető, a betegség gyógyítható.
A főváros legmagasabb épületéről, a Mol Campusról
A Mol Campus Budapest legmagasabb épülete, melynek 29. panorámateraszáról egészen új perspektívából csodálhatjuk meg a magyar fővárost és a Dunát.
A kilátó a földszinti interaktív látogatóközpontból üveglifttel érhető el.
A kilátótérhez egy úgynevezett SkyDeck applikáció is készült. A látogatók a saját iOS vagy Android alapú okoseszközeik segítségével az eléjük táruló panorámát virtuális tartalommal egészíthetik ki,
BETEKINTHETNEK A VÁROS TURISZTIKAI ÉS KULTURÁLIS ÉLETÉBE, SŐT AZ ORSZÁG LEGNAGYOBB VÁROSAINAK ELHELYEZKEDÉSÉT IS LÁTHATJÁK.
További érdekességek ebben a cikkünkben olvashatók róla.
Lelépő, fotók: Mol és MTI, Illyés Tibor