Lelépő
Image default

Jason Momoa Budapesten is bemutatta az év szenzációjának számító vodkáját

Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2 perfect score, 3 platina és 10 arany minősítés), a Meili, augusztusban hivatalosan is megérkezett a magyar piacra, méghozzá egy különleges eseménysorozattal, amelyen Jason Momoa társalapító is részt vett.

A színész, producer és most már alkoholmárka-tulajdonos régi barátjával, Blaine Halvorsonnal megalkotott vodkája, a Meili születéséről mesélt – személyesen osztotta meg történetét barátságról, felfedezésről és a közös vízióról, miszerint újradefiniálják a vodkát.

A legtisztább vízforrás felkutatásától a vadregényes Montanában, egészen egy 100%-ban újrahasznosított üvegből készült környezetbarát csomagolás megtervezéséig, a Meili létrehozása hét évig tartott. Az eredmény egy „sipping vodka” lett, ami önmagában, jégen vagy keverve is élvezhető , lágysága és karaktere pedig ritkán fordul elő a kategóriában.

„A vodka unalmas volt… eddig”

– mondta Jason Momoa alapító, majd hozzátette: „a Meili az ízről, a minőségről és a lélekről szól – egy olyan rövidital, amelyet az alapoktól építettünk fel, tisztelettel a természet és azok iránt, akik osztoznak rajta.”

A magyarországi bevezetőkampány egy sor különleges eseménnyel keltette életre a Meili Vodka szellemiségét, Jason Momoa társalapító vezetésével. A bemutató felejthetetlen élményként hozta össze egy napra a vendéglátóipari szakmát, a sajtó munkatársait, az üzleti partnereket és a nagyközönséget.

Az este aztán az Akvárium Klubban folytatódott egy Öof Tatata rock koncerttel, ahol Jason Momoa lépett színpadra a bandájával, Mike Hayes-szel és Kenny Dalével. A vendégek különböző koktélokban ismerhették meg és élvezhették a Meili Vodkát, így ez az este tényleg a zene, a barátság és annak a szellemiségnek a jegyében telt, ami életre hívta a Meilit.

Lelépő

Kapcsolódó